Tuesday, February 24, 2009

wanizuka

wanizuka...@widani_qtn..my x housemate...kawan gila-gila aku..bukan gila...but giler..hahahha..
aku kenal dia ketika umo ku mencecah 19 tahun...my first roommate...dia orang yang pertama ajak aku gi jalan-jalan kat midvalley and jalan tar...hihi...aku ni dulu bukan nya kaki jalan...she's like my sister..seorang yang sentiasa ceria...hahah...selalu panggil aku macam mak tiri jer...hahha...banyak kenangan indah aku ngan dia...dia memang seorang kawan yang baik...boleh berkongsi suka duka...merupakan seorang kakak yang setia pada sang pria..apakan daya sang pria selalu mengecewakannya.. aku pelik...orangnya begitu cantik...manis...berbudi bahasa...pandai masak lagi...tapi bagaimana orang sepertinya tidak dapat sorang jejaka yang baik pada nya...now dia dah berada di melaka..KPLI....cita2nya untuk menjadi seorang pendidik telah tercapai...walaupun sudah banyak kali pergi interview..aku sebagai kawannya tumpang gembira....i hope wanizuka succes dalam hidup.....dan dapat suami yang baik...yang faham dirinya....CHAYUK2 Kak Wanizuka...Aku akan menyokong mu.....

2 comments:

  1. Dayuki.aka.. dayangku suraya..we have same name..that also mean we both from same state..SARAWAK bumi kenyalang.. or ur not?

    ReplyDelete
  2. hello suraya...yes...im sarawakian....

    ReplyDelete