Sunday, February 8, 2009

Lalalala.....

lama dah aku tak memasuki blog aku ni...bz wth my job so....hari ni baru sempat nak menulis blog aku...aku hujung minggu ni ada kursus.kursus d intura, sg. petani kedah(kursus fail dan pengurusan rekod....5 days...from 7/2 until 11/2.so aku tak masuk opis dalam masa 2 hari....dan yang pastinya kerja ku mesti melambak menanti kedatanganku..hohoho......next month im going to kursus bahasa Jepun"ohayou gozaimas...hajijemashitae",,hoho.... sekarang ni aku mempelajari 2 bahasa..arab n jepun..so bercampur aduk lah bahasa aku nanti.haha......tapi aku belajar ni bertujuan untuk menambahkan ilmu pengetahuan dan memberi kelebihan kepadaku untuk bertutur dalam bahasa asing....so.. aku kena bekerja keras u ntuk menguasai bahasa-bahasa yang sedang aku belajar kini...hari tu..my opismate...(azidah)...dia kata "apa kata belajar bahasa mandarin plak"..hoho....aku rasa cukup untuk 2 bahasa dahulu....selepas selesai belajar kedua-dua bahasa yang tengah aku belajar sekarang, barulah aku akan teruskan dengan bahasa lain pula.....

No comments:

Post a Comment